Online Marketing

Bovenaan in de online jungle.

Jij wil hoger in Google? Meer bezoekers op je website? Meer mensen die contact met je opnemen en meer gaan verkopen? Het beter doen dan jouw concurrenten?

Klanten komen niet zomaar langslopen.
Als jij wilt groeien, moet je zorgen dat je opvalt. Je hoeft daarvoor niet de leeuw te zijn.

Online marketing is gebruik maken van de online jungle.

Vraag en aanbod

Resultaten door mee te bewegen.

Online marketing draait om het online aantrekken van meer potentiële klanten en deze te enthousiasmeren om klanten te worden. Marketing draait om jouw Product, Prijs, Promotie en Plaats. De bekende 4 P’s.

Is er vraag is naar jouw product, dan zijn er ook concurrenten. 

Als jij zorgt dat je een beter product hebt, beter vindbaar bent, meer waarde kunt bieden aan de klant, een betere promotie toepast en bent waar potentiële klanten zijn. Dan ben jij waar je moet zijn.

We onderscheiden bij online marketing vier fases. Bereik, Actie, Conversie en Loyaliteit.
Wij helpen jouw bedrijf vooruit met alle vier de fases van online marketing.

Bereik

Onderzoeksfase

Om jouw klanten te bereiken moet je zijn waar zij zijn. Als ze zoeken in Google wil je dat jouw resultaat er staat. ‘Gratis’ door middel van SEO en Social Media. Of betaald met online advertenties. Wij werken met data en onderzoek. Verbeteringen zijn aantoonbaar en meetbaar.

Actie

Beslisfase

Als je de klant bereikt hebt, moet jouw website hun bezoek waard zijn en aanzetten tot actie. Wij maken jouw perfecte website of webshop zodat de juiste bezoekers de juiste indruk krijgen van jouw bedrijf. Met als resultaat meer aanvragen waar je daadwerkelijk iets aan hebt.

Conversie

Koopfase

Een mooie website leidt niet automatisch tot conversies. 
De ervaring van de klant, het vertrouwen. Of de knoppen op de juiste plekken zitten, kleuren. Kleine aanpassingen kunnen tot grote verschillen leiden. Conversie draait om data en psychologie. 

Lang niet ieder bezoek leidt tot verkoop. Houd je lead dichtbij door in beeld te blijven. Bv. met e-mail campagnes, kwalitatieve content & blogs.

Loyaliteit

Loyaliteitsfase

Wat mist aan de salesfunnel, is dat dit model draait om het binnenhalen van bezoek en deze om te zetten in klanten. Sales dus.

Maar de bestaande klanten dan?
Klanten krijgen is makkelijk, klanten houden is veel moeilijker.

Trouwe klanten hebben draait om service en informatie. Service komt vanuit jezelf. Informatie door nieuwsbrieven, blogs, social media, video’s enz.

Biedt jouw klant zo’n enorme meerwaarde dat de klant jou gaat aanraden en geen enkele reden heeft om verder te kijken.

Uitgebreide informatie online marketing

Wil je alles weten over online marketing? 
Lees dan: Online marketing voor ondernemers en over 15min ken je alle facetten van online marketing.

Een kopje koffie doen over online marketing voor jouw bedrijf? 
We zien jouw uitnodiging graag binnenkomen!

Contact over online marketing

Graag gewoon eens contact?
We horen graag wat jouw uitdaging is, zodat wij je de oplossing kunnen bieden.

En nee, wij zijn niet het type bureau dat direct in de verkoopmodus springt.
Ons advies is gewoon vrijblijvend en op jouw situatie gericht.